lördag 26 juni 2010

Dalarna


Midsommar är fint. Orsas skönhet gjorde den ännu finare trots att vädret inte var med oss och jag var så förkyld att en kopp under näsan hade varit på sin plats. Jag har en förkärlek till Dalarna med alla timmerhus, traditionerna, dialekten och de sagolika omgivningarna. När jag sedan skulle bege mig hemåt med tåg upptäckte jag finaste inredningsbutiken Slott och Koja i Mora. Naturligtvis hade de stängt för en timme sedan och därmed missade jag också att göra fina klipp då det var 25% rabatt i hela butiken. Dalarna kommer definitivt få fler besök av mig i framtiden!

1 kommentar:

  1. Bilden visar ju onekligen hur vackert det är i Dalarna! När jag bloggade nu ikväll så slog det mig att du också börjat och att jag missat ett par dagar... Ska skärpa till mig!

    Slår en pling när jag kommer hem till mitt "vanliga" liv igen.
    Kram kram

    SvaraRadera